Eerste blog dingetje


Jul. 31 2015 (03.32am)

Welkom,

Ik zal me eerst even voorstellen!

Mijn naam is Giovanni, op het moment 16 jaar. liefhebber van rock, punk en metal muziek, maar ben qua muziek eigenlijk van alle huizen thuis. Ik ben een tijd geleden begonnen met een soort dagboek (je weet wel, zo een die je in je nachtkastje bewaard) en ik dacht “Waarom zou ik er geen op internet maken?” dus zo doende ben ik begonnen aan een online dagboek/blog dingetje!

Ik zal je eens uitleggen hoe dit allemaal begon. voordat ik begon met een dagboek bij houden had ik steeds dromen waarin een dagboek naar vooren kwam. op een nacht droomde ik dat ik zelf in een dagboek aan het schrijfen was en dat was het punt waarop ik (toen ik wakker werd) dacht “Oké, ik ga een dagboek bij houden.”

Ik heb niet heel vaak in dat boek geschreven, ik denk zo’n 6 pagina’s waarin ik kort samen vat wat er die dag of week gebeurd is. ik zal laten zien wat er allemaal in dat boekje staat tot nu toe:

Apr. 20 2015 (12.55pm)

Ik heb het weekend slecht geslapen; Ik werd steeds rond 3 á 4 uur wakker en moet dan steeds verschrikkenlijk hoesten. Ik heb het hele weekend een game gespeelt en vandaag is er niet echt iets speciaals gebeurd. Ik ben opgestaan, heb een aantal koppen koffie achter over gegooid en ben toen naar school gegaan. Ik heb nu duits maar verveel me kapot want ik heb alle opdrachten al af. Ik heb net mijn rapport gekregen en een aantal cijfers zijn een paar tiendes omlaag gegaan, maar ik sta nog wel voor alles voldoende. Ik ben al een aantal weken ziek en aan het hoesten. ik hoor ook steeds meer mensen uit mijn klas hoesten, zou dat door mij komen?


Apr. 27 2015 (04.40pm)

Het is maandag, mijn pen is bijna leeg en ik vergeet steeds in dit ding te
schrijfen. Ik ben vorige week weer verder gaan lezen in het boek Hyperion. Het is een geweldig boek en ik ben blij dat ik weer tijd heb om er in te lezen. het is nu vakantie, maar ik heb weinig te doen. Ik denk vaak terug aan eindhoven. Ik mis mijn vrienden daar. Ik kon me niet inbeelden hoe ik zonder mijn drie beste vrienden verder moest. Ik wist natuurlijk dat ik ze nog wel eens zou zien, maar heel weinig. Ik heb een foto van mijn beste vrienden uit geprint en o mijn bureau gezet. Ik mis ze zo erg, en dat weten ze vast wel! toch sta ik er dagenlijks bij stil. Ik denk elke dag aan ze. Ik ben zo bang dat ik door de afstand het contact verlies. maarja genoeg over deze sh*t. afgelopen zaterdag was ik bij een fantasy fair geweest. ik heb mijn ogen uit gekeken, ik vind dit soort dingen altijd zo leuk! ik heb een aantal costuums gezien die ik me nog kan herinneren van vroeger en heel veel nieuwe! Volgende week komen mijn zus en m’n zwager, ik heb ze heel veel te vertellen en te laten zien. Ik kan haast niet wachten!


Mei. 02 2015 (01.15am)

Het is vakantie en deze vakantie dagen zijn saai. ik heb zo weinig te doen. vandaag komen mijn zus en mijn zwager ik kijk er erg naar uit want dan gaan we meestal wel wat doen samen. Op school heb ik het met de mensen die ik vertrouw wel eens over Eindhoven, dan vertel ik ze over de streeken die ik met mijn vrienden heb uitgehaald en hoe ik het daar naar mijn zin had. ik vind het altijd fijn om mijn herinneringen te delen. maar meestal krijg ik als reactie terug “Rot dan op naar dat Eindhoven als het daar zo veel beter is!” maar zo bedoel ik het niet en blijkbaar breng ik de mijn verhaal niet over als hoe ik het bedoeld had.


 Mei. 05 2015 (08.46am)

Ik ben zondag naar een alto meeting in Eindhoven geweest. Het was pittig saai en boven dat regende het ook nog toen ik er aan kwam. Naast Kayne heb ik geen bekende gezien. er waren allemaal nieuwe mensen die dachten dat ik de nieuwkomer was. Dat ter zijde, ik word namenlijk steeds beter in clean vocals zingen, als ik zo door ga kan ik mischien toch nog de nederlandse pop academi volgen! als dat zou kunnen zou ik dat geweldig vinden!


 Jul. 31 2015 (02.33am)

Het is al weer de helft van de zomer vakantie en ik heb nog geen zak gedaan, meerendeels omdat er gewoon bijna niks te doen is hier. ik heb al heel lang niet in dit ding geschreven. Ik was het schrift namenlijk een tijdje kwijt. Mijn zang stem word steeds beter en ik heb mijn eigen lied geschreven! Ik kan niet wachten tot hij af is en ik hem online kan gooien!!

Dat was wat ik tot nu toe in het “dagboek” geschreven heb en vanaf daar ga ik verder op deze blog. Ik hoop dat mensen een beetje geïntresseerd zijn in mijn dagboek blog, maar dit is als hoofd gedachte voor mezelf. En als mensen het leuk vinden mogen ze gerust mijn online dagboek blog lezen en wens ik die mensen veel plezier!

Het is onderhand al weer 04.26am dus ik ga maar pitten!

Weltruste en wellicht tot de volgende keer!

Geef een reactie

